Saturday, June 4, 2011

fuhhh..naseb baek ! haha..

hye peeps !
tadi kan aku g men boling ngan abah n achik kat premium lanes..
abah smpai umah dlm kul 10 lebih2 gitu dari KL..
dy siap makan2 terus kteorng ajk men boling..
hahaha..

s0, abah pn decide nk g men 2 game jeh..
bese kteorng men 4 game je kot..
haha..nvm laa..
jnji dpt men c0z sok aku kne masok matrik dah !
haha..
time nak gi 2 abah suh aku yg drive c0z dy da pnt drive..
aku oke jela..
lgpn aku da de lesen juz xtampal sticker P je kat kete..
hehe..

then ble main....
1st game abah menang ! =.="
tp menang tipis jelaa..hehe..

result 1st game :-
abah : 128
aku : 124
acik : 85

then men for 2nd round..
hahaha..mmg ak tibai abiz2 laa..
so cmni la result dy :-
abah : 124
aku : 154
acik : 118

hehe..bangge seyh !
pas2 kteorng men basketball yg disediakan kt c2..
haha..
aku menang lg ler..
high game ! dpt mrkah 194 !
abah geng ngn acik dpt 167 jeh !
hahahahaha..

so, da b'peluh kteorng maen..
abah ajk balik..
cam bese la aku yg drive..
so aku drive la rilek2 smbil lyn lgu wali band !
hahaha..

ble smpai dpn taman explanade jeh ttbe abah ckp...
"along, cpat masok kiri ! "
aku ni plak drive smbil mngelamun..
haha..
tkejut beruk ak dibuatnye..
pas2 ak tnye la npe..abah ckp ade polis wt roadblock kt dpn..
aku rase jaoh gler roadblock tuh ! achik pn xnmpk..
ble aku tenung betol2 mmg sal roadblock !
hahaha..
polis tuh pakai lampu "liplap" wne merah !
so, xnmpk sgt r c0z bese kn polis pkai wne biru..
abah suh benti kiri c0z kete xtmpal sticker P..
then dy ckp..
"meyh abah bwk plak"
haha..

nseb bek ler..
gi dpn polis, dy sekat..
dy tgk2 dlm 5 saat then ckp boley jln..
mybe cari org mabuk kot hjung mnggu nih..
hahaha..

then ak ckp "fuhhh..naseb baek !" hahaha..
lau x saje jeh lesen P aku kne gantung..

s0, moral of da story : korng ttap kne tampal sticker P wlaupun da ade lsen P..
lau x saje je kne merit 10 point..hehe..ingt taw !



k la..maw tido sudaa..mate rase nk pejam gler2 dah nie..haha..
see ya !
nite~
^_^

0 comments: