Tuesday, August 23, 2011

assignment (!) dem !!! T_____T


hye peeps !
haha..sehat??
as u aLL n0e, aku da stat cuti raye..
hepi wo0o0o0 c0z dpt buke p0se kt umah sminggu lbey..
5hb SEPTEMBER da stat blaja balikkk..

0ke faingg !
yang 2 aku xkesah sgt..
yg aku xley bla skali bab assignment !
banyak si0ttttttttt !
wadeheL !
h0h0..

smlm aku gi library study math sket ngn efan..
dy dak kuliah aku kat matrik..
tp xlame p0ng kte0rng stdy..
haha..
pas2 kte0rng gi ECM then tawaf bpe kali ntah..
efan nk cari baju raye dy !
hahaha..
aku f0ll0w jelaa..
then kte0rng plan nk g men b0ling kat MEGALANES in megamall..
sempat gak tibai 2 game !
haha..

pas2 kte0rng decide gi bkak p0se kat RESTORAN AYAM PENYEK dlm megamall..
haha..siap reserved meja lagi y0uu !
try la k..(pr0m0te kejap)
hehe..




last2 kte0rng p0n bla mmbawak haluan msing2..

btw, h0pefully aku akan ade mo0d utk siapkn sume assignment aku nie..
haha..help me 0ke !
kalau k0rng ade YM ok SKYPE add aku ea..
izatizham@yahoo.com
leh kte conference n wt assignment same2..
^_^
byeee~

1 comments:

SITOT said...

macam dating pulak..